Виртуални панаири
Месеците на социална изолация сложиха своя отпечатък върху маркетинга и бизнес общуването. Само преди няколко месеца един от най-силните маркетингови инструменти на компаниите бяха организирането на събития. Усилията да събереш на едно място хората, които се интересуват от твоите продукти и услуги винаги са давали резултат. Всяка компания инвестираше немалко енергия и средства точно в организиране на събития, участия в панаири, изложения, кръгли маси и др. подобни инициативи.
В последните месеци всички преоткриха новите начини за комуникация и масово започнаха да използват виртуалните zoom уебинари или други платформи. Това са лесни и изключително полезни средства за бърза комуникация със стари и нови клиенти, но какво се случва с традиционните дълги, изнесени и разнообразни като участници и програми събития и панаири?
Събития с добавена реалност
През миналата седмица ALSO България показа на своите клиенти и партньори как може да се възползваш от новите условия и да организираш истински виртуален панаир. Такъв, който може да посетиш в определения за това ден, но и да се връщаш отново и отново, за да догледаш уебинара който те интересува или да се насладиш повторно на афтърпартито.
Като на истинско изложение във виртуалната им платформа имаше информация, зали за презентации и уебинари, приветствия, бонус клубове и забавления. Всичко, което сме свикнали да виждаме в обичайните целодневни събития от такъв тип присъстваше във виртуалния им събитиен град. Всеки посетител имаше възможност да избере коя презентация от богатата програма да посети, да участва в уебинар, да задава въпроси или директно да потърси продуктов специалист. Накрая като на истинско събитие имаше афтър-парти с Ваксина от Михаил Йосифов.
Оценихме високо графиката, добавената реалност и предварително заснетите видеа представени в платформата.
Събитията, не са това което бяха, но да живеят новите виртуални панаири!