Сайт и цялостно дигитално присъствие за Brillbird България

Brillbird България е българска компания, която се занимава с внос и дистрибуция на козметика и аксесоари за ръце и нокти. Компанията е много млада и почти със стартирането си през 2020 г. ни възложи изработката на мултифункционален сайт с електронен магазин, дигитален маркетинг, както и цялостното представяне на марката в интернет. За едногодишното си сътрудничество, ние работим по:

  • Изработка на web сайт и функционален електронен магазин, вкл. въведени с пълно продуктово описание на над 1000 продукта; вход за клиенти; логистичен модул; абонамент за новини и др. функционалности. Допълнителни секции:
    • семинари;
    • новини и съвети;
    • продуктови каталози и др.
  • Поддръжка на сайта, постоянно подобряване и SEO оптимизиране; конфигуриране на месечни промоции, отстъпки за групи стоки, талони за отстъпка и т.н.
  • Публикуване на статии, новини, съвети, промоции свързани с дейността и работата на Brillbird България.
  • Дигитален маркетинг и поддръжка на профили в социални мрежи – Facebook, Instagram, Google My Business и др. – стотици постове, корици и снимки, обработка на видеофилми, организиране на игри, томболи и т.н. Органичните последователи на бранда са над 1400 и ежедневно се увеличават. Не са използвани платени инструменти за тяхното постигане, а се използва естественото израстване и дигиталното налагане на марката.
  • E-mail маркетинг – месечен бюлетин и комуникация с клиенти и др.

С увеличаване броя на посетителите в сайта, както последователите в социалните мрежи, статистиките за потребителските нагласи се променят. Това води и до непрекъсната работа по подобряване представянето на сайта, за популяризиране на бранда и нови клиенти.

Почти сме експерти в сферата на ноктопластиката, гел лаковете и изкуството на красивите нокти, но за да сме максимално полезни на нашите клиенти, трябва да разбираме от техния бизнес!

Вашият коментар