Това е въпросът, който ни се задава най-често и е напълно разбираемо. Ние предизвикваме разговор, за да разберем какви точно цели сте си поставили. Понякога може да имате нужда само от една лендинг страница (landing page) за промоционална кампании, в друг случай от корпоративен сайт, а може би имате нужда от електронен магазин за 500 или 5000 продукта. Прочетете статията ни „Искам сайт – искам го веднага“ за повече информация. След уточняване на целите и първоначалните функционалности от които имате нужда, ще ви изготвим оферта с пълни и точни описания, време за изработка и цена. И сега на въпроса за цената: от 500,00 лв. до 10000,00 лв. В общия случай, цената за корпоративни сайтове е между 500,00 до 1200,00 лв. без ДДС, а за онлайн магазин – 1400,00 до 2700,00 лв. без ДДС.

Всички срокове за изработката на сайт се записват в договор и за нас той става закон! Изработката на един сайт, взаимност от сложността му може да отнеме от 2 седмици до няколко месеца. Излизането от договорените срокове е възможно, ако:

  • в самото начало на съвместната ни работа има период в който трябва да се уточнят малки, но много важни детайли, като предпочитани цветове, шрифтове, дизайн на заглавната страница на сайта. След проведените разговори, ние подготвяме два дизайна, които Ви предлагаме. Понякога обаче те не са достатъчни. Ето защо е добре да ни покажете сайтове, които Ви харесват и бихте желали визията на Вашия сайт да се доближава до тях. Разбира се нищо няма да е същото, но ще бъдем ориентирани цветово кое ви допада.
  • има забавяне от страна на Възложителя за предоставяне на изходните материали (текстове, изображения, графики и др. информация);
  • комуникацията между двете страни е нарушена. Стараем се да поддържаме отлични бизнес отношения с нашите клиенти, защото колкото повече знаем за техния бизнес, толкова по-добре ще се справим с възложените задачи;
  • всеки договор е обвързан с обучение на представител на Възложителя и изискваме контактно лице да бъде с нас през целия период на работа. Така на финала на работа сме спокойни, че има подготвен представител, който ще може да поддържа сайта, да добавя съдържание, да разбира статистиките и да използва максимално добре функционалността на сайта.

Да, винаги трябва да има поне един човек, който е наясно какво се случва със сайта Ви. Кога е наложително да извършват актуализации на плъгини, да се добавя или редактира съдържание, снимки, отговори на въпроси от клиенти и т.н. Като получите служебно съобщение, трябва да знаете какво да предприемете. Във всички наши договори е предвидено обучение на Ваш служител. Ако той не може да се справи, ние можем да Ви помогнем. Допълнителната месечна поддръжка от наша страна е предмет на договор за месечна поддръжка.

Да, задължително е! Трябва да имате секция в която да публикувате новини, статии за Вашите продукти и услуги, новости, събития и т.н. Колко често ще добавяте информация ще решите Вие, но текстовото съдържание е наложително за доброто класиране на сайта Ви в търсещите машини. Вашите клиенти се нуждаят от допълнителна информация за продуктите или услугите, които предлагате и е добре да може да прочетат за тях преди да Ви се обадят по телефона. Трябва да положите усилия за да подготвите клиентите си предварително с информация. Знаем, че писането но статии отнема време, затова можем да го правим вместо Вас. Ще се изненадате, че писането на съдържание за уеб също има правила, които са различни от тези, които се учат в училище.

Домейнът е „името“ на Вашия сайт. Това е виртуалната част (областта) в интернет, която отговаря за вашия сайт е вашите e-mail-и които са конфигурирани към него. Всеки сайт има свой IP адрес и той отговаря на адресът на машината, където той е инсталиран. Ако не съществуваше системата за имена на домейни, имената на сайтовете щяха да бъдат поредица от цифри, което е трудно и объркващо за запомняне. Асоциирането с прости имена е доста по-удобно за всички потребители. Към името се добавя разширение: .bg, .com, .net, .eu, .org, .info и т.н.

Обикновено доставчиците на хостинг предлагат като услуга „регистрация на домейн“. Трябва да знаете, че при избора на домейн също има правила и е добре да обмислите името на вашия сайт преди да го регистрирате. Свържете се с нас, за да поговорим и да обсъдим името на Вашия домейн, а това е наистина важно. Ние ползваме услугите на Суперхостинг за регистрация на домейн и хостинг и ще Ви препоръчаме също да се обърнете към тях.

Това е „домът“ на Вашия сайт. Има различни видове хостинг и планове, които хостинг компаниите предлагат. Можем да Ви помогнем в избора на хостинг услуга, като препоръчваме на нашите клиенти услугите на Суперхостинг, като най-голямата хостинг компания в България, отлична 24-часова поддръжка и непрекъснато развитие на услугите. Ако Вие вече имате хостинг доставчик, ние ще работим с него. В страната ни има отлични доставчици на хостинг услуги.

Ако сте магазин, независимо от големината, хотел, къща за гости, дистрибутор, логистична компания и изобщо ако имате физически офис, регистрацията в Google My Business е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА! Има възможност и за регистрация на бизнес без физически офис. Google My Business е безплатен инструмент на Google за популяризиране на бизнеса. В профила можете да виждате и комуникирате с клиентите си, да публикувате оферти, увеличава видимоста ви в Google Търсене и Google Карти. Освен телефон, адрес, снимки, работно време и др. информация за вас, към бизнес профила си може да добавите и връзка към уебсайта Ви.

Ако работите на локално ниво – улица, квартал, град, това е силно  пропоръчително. Възползвайте се от безплатните ресурси на Google. Можете да се справите и сами, но ако нямате време за профил или сайт в Google My Business, или много често имате промоции или промяна на артикули или цени, ние можем да го правим вместо Вас.

Сайтът в Google My Business е евтин и бърз вариант за много малки, локални бизнеси. Ако искате обаче да излезете от улицата, квартала, града или страната, ще Ви трябва сайт със собствен домейн и хостинг.

Търсите ли надежден партньор за дигитален маркетинг или изграждане на сайт?